2014年1月16日

Conductor Aram Gharabekian Passed Away...



I was engulfed by grief for a few days.

On January 10, Armenian grand conductor Aram Gharabekyan closed a short life of 58 years.
The cause of death seemed to be a heart attack.
The woman of the Armenian who lives in Oregon taught me his obituary.

I use the photograph of an Armenian old church into wall paper of Facebook Page and my HP and other my blogs.
She found that photograph in my Facebook Page and told his news of death to me.
I thought that I wanted to play with his conducting by all means if I might go to Armenia sometime seriously.
The age of Aram was only 9 years old away from me. So I cannot accept his death yet.



I genuinely pray for his happiness in the next world.
Forever Aram Gharabekyan in me!


*
数日間、言葉も出ないような悲しみに包まれていました。
1月10日、アルメニアの偉大な指揮者 アラム・ガラベキアンが、58年という短い生涯を閉じました。
死因は心臓発作だそうです。

このことを私に教えてくれたのは、オレゴン州に住むアルメニア人の女性でした。
このブログの他Facebook Pageの壁紙、そしてHPにも、私はアルメニアの古い教会の写真を使っています。
その写真を見つけた彼女から私のFacebookに連絡があり、私はアラムの訃報を知りました。

いつかアルメニアに出向くことがあれば是非、彼の指揮で共演したいと私は本気で考えていました。
私と彼は10才も差がありません。なのでなおさら彼の死をまだ、受け入れることが出来ずに居ます。


アラム氏の冥福を心より、お祈り申し上げます。


Twitterボタン Follow on Bloglovin

0 件のコメント:

コメントを投稿