2013年12月7日

My Thought of You - 君を失った夜 -



あの彗星を追うように
君はこの世界から消えた
それはあっという間の出来事で
僕の冬は
永遠の闇に包まれた

愛は脆いものだ
一瞬先に 夢は氷になる

だけど僕はそれを積み上げて
君と僕の物語りを作って行く

かじかむ手のひら
凍える睫毛の先で 君がラストダンスを踊ってる
もしも幻覚ならば 誰か
僕の時間を止めてくれ....

変わらぬことは
君がこの世界から忽然と消えたこと
そして僕が 君を思うこと....


Like chasing that comet;
You disappeared from this world.
It was a moment's event;
And my winter was wrapped in everlasting darkness.

The love is fragile.
A dream becomes ice in an instant.

But I pile it up and;
I make tales of dreams of us.

Freezing my hands;
At the other side of my freezing eyelashes;
You dance a last dance.
If it is a hallucination;
Stop my time, somebody....

Not changing;
Your having disappeared from this world suddenly;
And my love for you....


Twitterボタン Follow on Bloglovin

0 件のコメント:

コメントを投稿